Popis zaměstnání
Job Title:
Zákaznická podpora pro Škoda Auto ČRJob Description
"Potřebuji pomoc nebo radu."
"Moje auto nestartuje, narazil jsem do zvěře, moje auto je rozbité v zahraničí, co mám dělat?"
...pokud víte nebo chcete vědět, jak v takových situacích pomoci, tak vás potřebujeme do našeho nového týmu v projektu Škoda Auto ČR.
Náplň práce
Zajištění komunikace se zákazníky a zájemci o produkty Škoda
Technická podpora (například pokud se v infotainment systému vozidla zobrazí varování – poradit zákazníkovi, jak může problém vyřešit)
Efektivní vyřizování e-mailových požadavků z ČR i zahraničí
Klasifikace a řešení případných stížností a reklamací v souladu s definovaným postupem
Komunikace s prodejní a servisní sítí Škoda - v rámci produktové, servisní a marketingové podpory
Poskytování technického poradenství a asistenčních služeb
Požadavky na operátory
Praxe v call centru v oblasti péče o zákazníky
Český jazyk – rodilý mluvčí
Anglický jazyk slovem i slovem - úroveň B2
Zájem o automobilový průmysl je velké plus
Schopnost pracovat na směny (24/7) Noční směny jsou zahrnuty(5x/ měsíc)
Místo výkonu práce: Kanceláře Concentrix, Vyskočilova 1481/4, Brumlovka, Praha 4
Pracovní doba: 40 hodin/týden, směnný provoz, zajišťující dostupnost služby 24/7
Nabízíme:
kompletní technické vybavení pro práci (ntb, monitor, klávesnice, apod.)
stravenky
atraktivní bonusy podle výkonu
každodenní komunikace v angličtině
bonusy za doporučení
férový a lidský tým
komplexní zaškolení a další tréninky pro podporu zaměstnance
příležitost nastartovat svou kariéru v mezinárodním prostředí
interaktivní aktivy: team-building, firemní večírky, sporty, atd.
Location:
CZE Prague - Vyskocilova 1481/4 (9th floor)Language Requirements:
Czech, EnglishTime Type:
Full timeIf you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the Job Applicant Privacy Notice for California Residents