Více uchazečů. Více pohovorů. Více zaměstnanců
Vytvořte si bezplatný účet!jedinečných uživatelů/měsíc
příspěvků zaměstnavatelů a uchazečů
zobrazení stránky měsíčně
partnerství se zaměstnavateli
registrovaných uživatelů na platformě
Na Kdepracujeme.cz každý měsíc vyhledává více než 500.000 zaměstnanců profily zaměstnavatelů z České republiky, aby se rozhodli, kde budou pracovat?
Uchazeči stráví o 36 % více času na stránkách firem s profilem Corporate Premium employer brandingu?
88 % uchazečů více oceňuje firmy, které si pravidelně aktualizují firemní profil?
90 % zaměstnanců považuje za velmi důležitou odpověď firmy na hodnocení na Kdepracujeme.cz?
Kontaktujte nás, abyste lépe porozuměli tomu, co Vám bude vyhovovat, přestože v tomto okamžiku třeba employer branding nepotřebujete!
Pojem employer branding se vztahuje na způsob, jakým se firma odlišuje od jiných firem z hlediska zaměstnanců a organizační kultury.
Employer branding se liší od značky firmy a je v podstatě definován hlasem, který mají zaměstnanci ve firmě. Jinými slovy, firma má employer branding o tolik silnější, o kolik více zapojuje své zaměstnance do procesu propagace kariérních příležitostí a o kolik více zaměstnanci předávají hodnoty organizace dál.
Ačkoli ho lze shrnout do několika velmi jasných taktik, employer branding je více než jen strategie, protože se pojí s organizační kulturou firmy, s profilem lidí, které firma zaměstnává, a transparentností, kterou je ochotna přijmout při komunikaci. Ale klíčové prvky employer brandingu v podstatě odkazují na:
Pokud jste firmou, která přemýšlí strategicky a přeje si inteligentně investovat do náborového procesu, neváhejte nás kontaktovat.